دانلود Heroes and Castles 2 v1.00.07.5 – فصل 2 بازی قهرمانان و قلعه ها اندروید

سوپرایزی بی نظیر برای کاربران اندرویدی اکنون در انتظار شماست !

لحظاتی قبل شاهد انتشار فصل دوم بازی اندروید Heroes and Castles 2 در مارکت گوگل بودیم که با توجه به استقبال شما کابران از فصل اول بازی Heroes and Castles ) تصمیم به معرفی این سری از بازی برای اولین بار در ایران و برای شما عزیزان کرده ایم. قطعا مانند فصل قبلی بازی شما در Heroes and Castles 2 با یک گرافیک خارق العاده رو به رو خواهید بود که بی شک می تواند بسیاری شما کاربران گرامی را برای روزهای طولانی به خود مشغول سازد.

شما در بازی اندروید Heroes and Castles 2 باید در نقش قهرمانان برای بازپس گیری قلع ها اقدام کنید. اجنه و شیاطین نیروهای شما را منسوخ خود کرده اند و اکنون همه نگاه های انسان های پاک به قهرمانانشان میباشد! مردم سرزمینتان را نا امید نسازید و با قدرت هرچه بیشتر و با اندکی یارانی که در اختیار دارید به مبارزه با دشمنان بپردازید و سرزمین های خود را آزاد سازید. شما در ابتدای بازی می توانید از بین یکی از سه نژاد قدرتمند اقدام به انتخاب کنید و نیروهای خود را آماده سازی نمایید.یکی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Heroes and Castles 2 را می توان به مبارزه با هوش مصونعی بسیار بالا سربازان دانست. فرض کنید شما اکنون در میدان نبرد هستید و باید نیروهایتان را به سوی دیگری رهبری و هدایت کنید. گیم پلی بازی به گونه ای طراحی شده است که سربازان به صورت هوشمند به مبارزه با دشمنان بپردازند و به اینگونه شما در کنار سربازنتان باید در این نبردها پیروز شوید. 

 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی جنگی ضرب و شتم Major Mayhem v1.1.3 اندروید

Major Mayhem، دختر مورد علاقه خود را نجات دهید.

یکی از برترین بازی های جنگی اندروید که در سال جاری منتشر شده Major Mayhem می باشد که دارای داستانی احساسی در درون بازی است در حالی که خود بازی به صورت اکشن و پر از خشونت می باشد. دختر مورد علاقه ی شما توسط خلافکارها ربوده شده و جانش در خطر است. این موضوع دلیلی کافی است برای شما تا وارد ماموریتی خطرناک و چالش برانگیز شوید. خودتان را برای یک نبرد همه جانبه آماده کنید. به سراغ گروگان گیران بروید و آن ها را به قتل برسانید. برای آنکه بتوانید موفق شوید بهترین سلاح ها را انتخاب کنید. برخی از مناطق انجام بازی داخل شهر می باشد اما مناطق کوهستانی و نواحی کویری نیز برای چالش و هیجان بیش تر به بازی اضافه شده است.  در این مناطق به دلیل شرایط متفاوت آب و هوایی و شناخت کم شما از منطقه باید بیش تر مراقب باشید.  ادامه مطلب ...

بازی مورتال کامبت اکس اندروید MORTAL KOMBAT X v1.3.0(بهمراه دیتا)

این شما و این هم مورتال کمبت x برای اندروید
بلک اندروید اولین رسانه ایه که این بازیو گزاشته
عالیه مگه نه؟
گرافیک فوق العاده

انتظارها به سر رسید و ساعاتی پیش شاهد انتشار نسخه اندرویدی بازی محبوب و پرطرفدار MORTAL KOMBAT X در گوگل پلی بودیم.

قطعا اگر از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بوده باشید پیش از این نام بازی مورتال کامبت را در کنسول های مختلف بازی همچون ایکس باکس و … شنیده اید و اینبار کمپانی بازی سازی برادرن وارنر اقدام به ساخت و انتشار نسخه اندرویدی این بازی خارق العاده کرده است که رسانه بلک اندروید پس از تست و اجرا برروی بیش از 15 دستگاه مختلف کمپانی های مختلف ( سامسونگ , ال جی , هواوی و اچ تی سی ) اقدام به معرفی نسخه کامل بازی برای شما کاربران عزیز کرده است تا با خیالی آسوده اقدام به دانلود و نصب بازی برروی دیوایس خود کنید. 

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه رسمی بازی عصر یخبدان اندروید Ice Age Village 3.3.2b + دیتا ( نسخه کامل )

سوپرایزی بی نظیر برای علاقه مندان به سری انیمیشن های عصر یخبندان با انتشار بازی Ice Age Village رقم خواهد خورد !

نسخه رسمی بازی اندروید Ice Age Village بالاخره پس از مدت ها انتظار توسط کمپانی معتبر گیم لافت در گوگل منتشر شده است که روایت گر داستانی هم سو با انیمیشن پخش شده با همین عنوان می باشد. در داستان بازی Ice Age Village اماده است که به دنبال بلوط دوست داشتنی خود هستید که این موضوع سبب ایجاد تغییرات گسترده در سطح زمین می شود. در اثر این رویداد کره زمین ترک خورده و قاره های مختلف در حال شکل گیری می باشند. حال شما وظیفه دارید سرزمینی جدید و امن را برای زندگی حیوانات ایجاد کنید و آن را مدیریت نمایید. شما هرگز نباید سید , مانی و دیگو را فراموش کنید …  ادامه مطلب ...

دانلود Star Wars: Uprising v1.0.1 – بازی جنگ ستارگان : قیام اندروید

Star Wars: Uprising یک بازی PRG با گرافیک خارق العاده که هر بازیکنی را به خود مجذوب خواهد کرد !

میلیون ها بازیکن در سراسر جهان تا کنون به سری بازی های جنگ ستارگان پیوسته اند ! اگر شما نیز علاقه دارید جزو اولین بازیکن های فصل جدید این بازی اندروید باشید پس بی درنگ سری جدید این بازی را که تحت عنوان Star Wars: Uprising منتشر شده است, هرگز از دست ندهید .

Star Wars: Uprising یک بازی اکشن و مهیج برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که اخیرا توسط استودیوی Kabam واقع در سانفرانسیسکو منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی کهکشان دوباره به یک قهرمان جدید نیاز دارد و این قهرمان کسی نیست جز شما! شما باید با استفاده از انواع تواناییها،گونه ها و ظاهر های مختلف قهرمان مورد علاقه خود را ساخته و با آنها به مبارزه با دشمنان بپردازید؛ دشمنانی که اهداف شومی داشته و قصد تسخیر کهکشان را دارند. در طول نبردهای خود قادر خواهید بود به طیف وسیعی از سلاحهای مدرن و پیشرفته دسترسی داشته باشید و با استفاده از آنها بتوانید نیروهای دشمن را از پا دربیاورید. کهکشان به قهرمانی جدید نیاز دارید.  ادامه مطلب ...

دانلود This War of Mine v1.0 – بازی چهره دیگر جنگ اندرید ( فول )

بالاخره پس از مدت ها انتظار لحظاتی پیش شاهد انتشار نسخه اندرویدی بازی This War of Mine در مارکت گوگل بودیم ! بازی جذابی که پیش از این مورد توجه علاقه مندان به بازی های کنسولی قرار گرفته بود و توانسته بود نگاه های بسیاری را معوف به خود سازد.  در این بازی شما نه یک سرباز حرفه ای هستید و نه یک قهرمان مبارز! شما با گروهی از شهروندان بی دفاعی سر و کار دارید که شهرشان تصرف شده و بی پناه و بی آب و غذا سرگردان شده اند. نبود امکانات پزشکی، حضور سربازان دشمن و تک تیراندازانی که در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند بخش دیگری از مشکلاتیست که این گروه با آنها روبرو هستند.  

ادامه مطلب ...

دانلود Sonic Dash 2: Sonic Boom v0.1.1 – بازی سونیک داش 2 اندروید

دوندگی بی پایان در بازی اندروید Sonic Dash 2: Sonic Boom !

بی شک سونیک یکی از محبوب ترین شخصیت های بازی های سگا در سالین دور به حساب می آید که کماکان نیز از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردار است , این ویژگی سبب شده است تا کمپانی های مختلف با بهره گیری از این شخصیت در بازی های خود کاربران را به سوی خود جذب کنند. اما این بار کمپانی معتبر سگا خود پا به میدان رقابت برنامه نویسان گذاشته است و نسخه رسمی بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom را لحظاتی پیش روانه گوگل پلی کرده است که رسانه اندروید سیاه   تصمیم به معرفی گیم زیبا به صورت کامل برای شما کاربران گرامی کرده است. 

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی 41148:2(قیمت در بازار800تومان)

دانلود اپیزود اول (رایگان):
http://cafebazaar.ir/app/com.SefidGameStudio.Game41148
بازی 41148 در اپیزود دوم، ادامه ماجراهای مردی را روایت می کند که هویت و گذشته اش را به یاد نمی آورد، او پس از نجات یافتن از دست هیولایی شیطانی، سرانجام از ساختمان عجیب و ترسناکی که در آن گیر افتاده، فرار می کند و حال فرصت بیشتری خواهد داشت تا کشف کند که واقعا چه کسی است؟ یک انسان عادی؟ یک قاتل شیطانی؟ و یا موجودی پیچیده تر و فراتر از اینها . . . 

ادامه مطلب ...

روت گوشی در چند دقیقه(قیمت در بازار997تومان)

توسط این برنامه و تنها در چند مرحله کوتاه شما موفق خواهید شد گوشی خود را روت کنید راه کارهای این برنامه بر روی گوشیهای مختلفی تست شده است که عمل روت انها با موفقیت انجام شده است 

ادامه مطلب ...

پکیج نرم افزار های بازار بصورت رایکان

سلام امروز پکیج نرم افزار های پولی بازار رو گزاشتم 




برای دانلود روی اسم هرکدوم کلیک کنید

  ادامه مطلب ...